Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB
ZADANIA LORDA IRONFISTA


Lord Ironfist znajduje się w Zamku White Wolf (Biały Wilk), na pozycji x=3 y=10 (po wejściu cały czas prosto).

1. Znajdź Twierdzę w Raven`s Wood (Kruczym Lesie)


Zadanie polega na odnalezieniu Twierdzy Wojownika w Ravens Wood - obszar B2, x=9 y=9. Powróć do Lorda i odbierz 1000 EXP dla każdego członka drużyny.

2. Znajdź Lorda Kilburna


Zadanie polega na odnalezieniu wygnanego Lorda Kilburna. Znajduje się on w obszarze C3 x=6 y=14, z kolei podpowiedź gdzie go znaleźć, znajdziemy na mapie D1 x=1 y=0. Powróć do Lorda i odbierz 2000 EXP dla każdego członka drużyny.

3. Odkryj Seret Portsmith


Sekretem okazuje się być Królowa Sukkubów. Skrywa się w Portsmith, pozycja x=11 y=8. Powróć do Lorda i odbierz 3000 EXP dla każdego członka drużyny.

4. Znajdź Sekretną Zatokę Piratów


Te sekretne zatoki można odnaleźć jedynie posiadając Piracką Mapę A oraz B (obszar A2, pozycja x=2 y=4 i y=5. Te z kolei można zdobyć poprzez handel w obszarze C3, pozycja x=2 y=10. Powróć do Lorda i odbierz 4000 EXP dla każdego członka drużyny.

5. Znajdź wrak Jolly Raven


Znajduje się w obszarze C4, pozycja x=8 y=13 . Powróć do Lorda i odbierz 6000 EXP dla każdego członka drużyny.

6. Pokonaj Piracki Statek Widmo


Statek znajdziemy w obszarze B4, pozycja x=8 y=7. Jednoznacznie nie możemy stwierdzić czy Piracki Statek Widmo naprawdę się przemieszcza, ale spotykano go w tamtych okolicach kilkukrotnie. Trzeba będzie stoczyć bój z Duchami i Piratami. Powróć do Lorda i odbierz 8000 EXP dla każdego członka drużyny.

7. Pokonaj Twierdzę w Ravens Wood (Kruczym Lesie)


Będziesz musiał pokonać Raven, Lord Archer (Kruka, Lorda Łuczników) w The Warrior`s Stronghold (Twierdzy Wojownika), poziom 2, pozycja x=14 y=1. Powróć do Lorda i odbierz 10000 EXP dla każdego członka drużyny.

Po wykonaniu ostatniego zadania można ponownie porozmawiać z Lordem i wykonać zadania od początku (oczywiście nagroda też pozostaje ta sama).
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic I". Redakcja, kontakt