Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Bronie 2-ręczne

LEGENDA:
(R)obber, (S)orceror, (C)leric, (A)rcher, (P)aladin, (K)night oraz (E)vil, (G)ood.


Nazwa angielskaNazwa polskaDlaKto może korzystać. (R)obber, (S)orceror, (C)leric, (A)rcher, (P)aladin, (K)night oraz (E)vil, (G)oodSpecjalneSpecjalny bonus, który daje przedmiotMagiaCzy przedmiot pozwala na użycie zaklęcia i ile razyKosztKoszt w złocieDMGBonusBonus, który jest dodawany do obrażeń lub klasy pancerza
BARDICHEBERDYSZAPKEGEKWIPUNEK NIE8010+0
BARDICHE +1BERDYSZ +1APK GPRĘDKOŚĆ +1NIE35010+1
BARDICHE +2BERDYSZ +2APK GPRĘDKOŚĆ +2NIE90010+2
COLD GLAIVEZIMNA GLEWIAAPKEZIMNO +40%TAK, 20250010+3
CURING STAFFLECZĄCY KOSTURSC GTRUCIZNA +30%TAK, 1225008+3
DEMON'S GLAIVEGLEWIA DEMONAA KKWAS +50%TAK, 401000010+5
DEVIL'S GLAIVEGLEWIA DIABŁAA KCZIMNO+50%TAK, 401000010+5
EVIL FLAMBERGFLAMBERG ZŁAEP EMAGIA +50%TAK, 152000020+6
FLAMBERGEFLAMBERGAPKEGEKWIPUNEK NIE25014+0
FLAMBERGE +1FLAMBERG +1APKEGEKWIPUNEK NIE60014+1
FLAMBERGE +2FLAMBERG +2APKEGMOC +2TAK, 10200014+2
FLAMBERGE +3FLAMBERG +3APKEGMOC +4TAK, 10500014+3
GLAIVEGLEWIAAPKEGEKWIPUNEK NIE8010+0
GLAIVE +1GLEWIA +1APKEPRĘDKOŚĆ +1NIE35010+1
GLAIVE +2GLEWIA +2APKEPRĘDKOŚĆ +2NIE90010+2
GREAT AXEWSPANIAŁY TOPÓRAPKEGEKWIPUNEK NIE15012+0
GREAT AXE +1WSPANIAŁY TOPÓR +1APKEGEKWIPUNEK NIE50012+1
GREAT AXE +2WSPANIAŁY TOPÓR +2APKEGMOC +2TAK, 10120012+2
GREAT AXE +3WSPANIAŁY TOPÓR +3APKEGMOC +4TAK, 10350012+3
GREAT HAMMERWSPANIAŁY MŁOTCAPKEGEKWIPUNEK NIE15012+0
GREAT HAMMER+1WSPANIAŁY MŁOT +1CAPKEGOSOBOWOŚĆ +1NIE55012+1
GREAT HAMMER+2WSPANIAŁY MŁOT +2CAPKEGOSOBOWOŚĆ +2TAK, 20120012+2
HALBERDHALABARDAAPKEGEKWIPUNEK NIE10012+0
HALBERD +1HALABARDA +1APKEGEKWIPUNEK NIE50012+1
HALBERD +2HALABARDA +2APKEGPRĘDKOŚĆ +3TAK, 20120012+2
HOLY FLAMBERGŚWIĘTY FLAMBERGEP GMAGIA +50%TAK, 152000020+6
MINOTAUR'S AXETOPÓR MINOTAURAAPKEGPRZEKLĘTY NIE20003+0
SORCERER STAFFKOSTUR CZARODZIEJAS EGINTELIGENCJA +4TAK, 1080008+5
STAFFKOSTURSCAPKEGEKWIPUNEK NIE308+0
STAFF +1KOSTUR +1SCAPKEGINTELIGENCJA +1NIE2008+1
STAFF +2KOSTUR +2SCAPKEGSZCZĘŚCIE +2TAK, 106008+2
STAFF OF LIGHTKOSTUR ŚWIATŁASCAPKEGSEN +40%TAK, 2015008+3
STAFF OF MAGICKOSTUR MAGIISCAPKEGMAGIA +25%TAK, 1050008+4
THE FLAMBERGEFLAMBERGAPKEGMOC +10TAK, 101500030+6
THUNDER HAMMERMŁOT GRZMOTUC EGELEKTRYCZNOŚĆ +40%TAK, 15350012+4
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic I". Redakcja, kontakt